Film och bilder

Nu ska jag göra ett filmklipp med en massa olika tävlanden från vm taolu delen. Så får vi se om den blir för stor för att kunna lägga upp här, vilket jag helt klart tror men då kan ni som vill alltid ladda ner den från min klubbs sida sen, skriver när den är uppe.

Så ska jag ta ut lite bilder från formerna också och dom kan jag i alla fall lägga upp här. Tror i och för sig inte att intresset är så himmalns stort men det är ju vad jag gillar mest..WUSHU!! Tja förutom älskling då men det går inte ens att jämföra, haha =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha.. Då förstår jag bättre! =) Hur trivs du i Peking då?

2007-11-15 @ 09:29:26
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0