Framtiden??

Sitter här och har mandarin och valnöts maraton. Super mumsigt och jag kan äta hur många som hellst verkar det som.

Funderar på vad jag ska bli " när jag blir stor" haha. Att det ska vara så svårt att veta vad man verkligen vill göra. Träning, hälsa, röra på mig mycket, ej stilla sittande...Har ju utbildat mig till massör men det känns så osäkert att starta eget, då vill jag gärna kunna mer. Kan ju gå vidarutbildning medans jag ändå har kunder..kanske. Wushu tränare, självklart, jätte gärna! Men det är jag redan och det kan man inte leva på, speciellt inte som vi har en ideell förening, får inte ett enda öre för det. Haha

Drömmer om ett eget ställe med träning, massage och en affär med tillhörande saker....
Vad?? Drömma kan man ju alltid få göra..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Drömma först.... förverkliga sen =)

2007-11-21 @ 18:35:13
URL: http://fiamaria.blogg.se
Postat av: Therese

Max drömmer om precis samma sak och jag har inget emot att vara bokförare till det hela! Ett hus i inspiration av asien med karate, wushu, massage, pool, bastu..... Vore ju skitnice! Men först om 2-3 ar när vi ska flytta till Sverige.

2007-11-23 @ 23:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0