Göra ikväll då?

Gav upp det där med att hitta en bra låt. Så klippet får vara utan musik, men man hör publiken skrika istället.. =)

Blev ungefär dubbelt så stor som den får vara för att lägga upp på youtube så kan tyvärr inte lägga upp den där. eller någon som vet hur man kan göra om så ett film klipp tar mindre plats?? Inte jag i alla fall, så teknisk är jag inte. Lagom stolt att jag ens har gjort klippet..haha.

Får se om det blir mer styrka ikväll, det är ju mage och rygg träning idag, gjorde lite imorse ihop med fyset på träningspasset men det är alltid bra att köra mer. Annars blir det bara att stretcha. Tar alldeles för lång tid innan stretchingen lönar sig.
image160Kämpa på. Tårna till hakan. Kan faktiskt inte det, jag kommer bara till pannan med dom.
image161 Snygg bild från en duilian. Två eller fler kör en taolu då det ser ut som en riktig fight, ungefär som på film. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0