Hatar wushu

Hela veckan har vart skit känns det som just nu..Eller nä inte nu men imorse på träningen. Har inte känt för att träna på jätte länge och så fort jag gör något så känns det jätte dåligt.. *snyft* Man kan ju få värsta depritionen av sånt här. Vill bara packa väskan och åka hem till sverige för det är ju ingen vits att vara här när man ändå inte kan träna. Men jag vet ju att vilken dag som helst går det över och jag känner mig duktig igen. Denna "jätte långa" tid har varat i fyra dagar....Men det känns som en evighet.

Slutet av morgonens träningspass ägnade vi åt att köra fys. Det var i alla fall skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är wushu?

2007-11-22 @ 06:01:25
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Therese

Men du är ju i alla fall bättre än mig! :D

Max vill lära sig lite hoppsparkar och grejer, ni far nog lära honom natt coolt nästa gang vi ses. Hoppas det är snart!

2007-11-23 @ 23:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0