hopp sparkar

Idag morse var jag seg ända fram tills vi började med hoppen.
Var jätte trött och ville inte alls vara med och sparka, men jag kämpade på med ett något dåligt humör. Tror jag drog ner dom andras humör lite också, dom pratade inte lika mycket som dom brukar.

b-twist försökte jag mig inte på idag och inte heller waibai hoppet eftersom det är tävling i slutet av nästa vecka och jag har inte med dom två hoppen i min form. Då är det bättre att öva på det som faktiskt är med.

När vi skulle börja köra form så insåg vi att vi hade en liten kompis med oss på mattan..
image43
















Vi körde ingen helform idag, bara Zacke och Mange som ska vara med på VM. Vi andra körde som max tre av fyra delar, och OJ det räckte... hahaha.. vad trötta vi blev!!
Senare idag hade jag tänkt att gå igenom lite, för jag gjorde om så att jag inte har någon hjulning utan händer i tredje delen, insåg att det var att satsa lite högt när jag nyss har lärt mig den.

På väg från träningshallen gick vi igenom en av alleerna här på skolan och för ovanlighetens skull var det inte så mycket folk så då passa jag på att ta ett kort.
image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0