ingen lista

Kollat runt en massa på saker man kan äta till frukost och mellanmål, lunch och middag är det ingen vits att kolla upp för det är bara saker man ska laga och eftersom jag inte gillar det gemensamma köket som finns här och bara har en riskokare så kan det inte lagas till så mycket.

Gjorde ingen lista på vad jag ska äta, kom på att jag förmodligen ändå inte kommer hålla den utan skrev istället upp en massa förslag till frukost, mellanmål, lunch och middag. Ungefärlig tid då jag borde äta det och sen är det bara att välja något varje gång det är dags att äta. tror det blir bättre så.

Överallt stod det att man borde dricka soja mjölk, så det gick jag och köpte en liten flaska av och mixade med en banan som jag nu försöker dricka.. inte så gott som jag hade hoppats på. =) Äter mer av mandarinen som jag tänkte ha till. Men jag tog all mjölk på en gång och mixade med bananen och det stod att man bara skulle ta lite och sen tillsätta resten, hade nog blivit bättre då för den är väldigt väldigt tjock nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0