Inte välkommen

Idag är det ju öppningscermoni på wushu vm. Men det går inte att köpa biljetter till det utan bara dom tävlande verkar vara välkomna.
Vi åkte dit idag för att Zacke skulle kunna testa mattan, och se hur det är där. Men jag fick inte komma in för jag hade inte något tävlande pass.
image80
Så efter att han vart inne och vänt så åkte vi till McDonals för lunch. Har hittat min nya favvo burgare. Den har ganska stark sås, men själva burgarn är lite tjockare och så har den färsk gurka i sig så den känns fräsh.
image81
Men det ska bli skönt att äta lite sushi ikväll känns som om det har blivit lite för mycket onyttigt på sistonde. Får ta och ställa mig på vågen imorgon. Inte riktigt för att jag litear på dom ändå.. Ni vet fett vs. muskler men ändå vill jag kolla lite då och då om jag håller mig runt 60kg... Ja så var det spritt till alla, jag väger 60kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0