Jul handla

Nu fick jag super stor lust att gå ut och handla julklappar till folk. Gillar att gå runt i affärer och leta efter saker som folk skulle gilla att få. I alla fall när man har tid till det. Dom där sista minuten presenterna hatar jag. När jag kommer på att jag har missat en present eller när jag inte har hittat det jag vill och måste panik köpa något. Hatar!!

Men nu känner jag verkligen för att köpa julklappar. Synd bara att jag inte har någon att handla dom till...  ;(

Får väl bara köpa till mig själv men det är inte lika skoj när det kommer till julklappar.
image192image193image194
Underbar sista bild, tecknad i och för sig, men jag får ändå känslan. När man har vart ute och shoppat hela dan, har massa saker att bära på och kommer hem och kollar igenom vad man hittat till folk....SUCK!!

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Visst är det härligt att köpa till andra! Nästan roligare än att själv få faktiskt!

2007-11-26 @ 09:42:59
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: nadia

åh peking...dit vill jag gärna åka, med eller utan drive-in...! nice

2007-11-26 @ 13:41:07
URL: http://industrial.blogg.se
Postat av: Tania

Woaw! Bor du i Peking?

2007-11-26 @ 14:09:43
URL: http://FruHattIgen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du kan få köpa julklappar till mig om du inte har någon att köpa till :) hihi kram

2007-11-27 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0