Kläder

Riktigt snygga träningskläder är inte vad jag förknippar med wushu. Men när jag ska gymma, hålla i träningspass själv eller om jag bara ska köra lite lätt så sätter jag gärna på mig lite snyggare kläder.
image114
Munktröjor med en annan färg i luvan har jag alltid gillat starkt, och om det dessutom är puma har jag extra svårt att motstå. Svettband tycker jag gör det lite läckrare på träningen då man inte använder smycken, dessutom är det mycket bättre att torka pannan med än handen om du vill vara extra snäll mot huden!

Byxer köper jag oftast på herr avdelningen eftersom dom flesta dam byxorna nu är väldigt tajta (mer snyggt än coolt) eller har helt fel material så dom tar emot när jag sparkar. Nä tacka vet jag stora bomulls byxor som knappt känns att jag har på mig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0