krashade planer..

Blev inte som jag hade tänkt mig på middagsfronten.
Landlaget var ute och festade och drack en massa igår så då blev det ingen middag med dom ikväll för Zackes del, och eftersom han inte är så jätte förtjust i den japanska maten så blev det då heller ingen sushi för min del.

Lite sorgligt eftersom jag tycker den är jätte god, men ville inte sitta där inne och äta medans Zacke satt bredvid och väntade på att jag skulle bli klar så vi kunde gå och köpa på McD. och ta med hem. Så istället blev det "New York House" och hamburgare där. Dom är faktiskt riktigt goda, förutom att brödet är lite skumt som mest har luft i sig och är lite sötare än vad hamburgerbröd borde vara.
image144
Sushi får det bli någon gång när Zacke gör något annat eller om två veckor då han har åkt hem till sverige...

Nu är klockan 20:00 här borta.

Kommentarer
Postat av: Alex

Nu blev jag sugen på sushi istället :P

2007-11-17 @ 16:46:37
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0