Kruka

Innan det var dags för nästa träningspass gick vi ut för att äta. Utanför resturangen sålde dom jätte snygga krukor med blommor så jag var bara tvungen att köpa en. Var så typiskt kinesiska tyckte jag, och så kostade dom bara 35RMB vilket är ungefär samma som svenska.
image50
image51
Måste verkligen få med den hem sen, och den får inte gå sönder på resan.

Träningen gick ganska bra och jag fick lite bra tips på ett av hoppen som jag tydligen gjorde helt fel. haha
Sen skulle vi gå och växla lite pengar till dollar så Zacke kan betala tävling, och hotell avgiften. Visade sig att vi var tvugna att öppna ett konto på banken för att få växla där så vi får göra det på ett hotell istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0