kvällsrutin

Nu är klockan 21.20 här borta och det är dags för mig att börja slappna av.
Efter att jag igår inte kunde somna utan bara låg och tänkte på bloggen och vad det var som var fel (den såg inte ut som jag ville då) så bestämde jag mig för att vid nio tiden så ska jag inte göra nått som kan få mig att ligga vaken och tänka en massa.

Nu ska jag tända en massa ljus runt sängen och i badrummet, ta en lång varm dusch och fixa till mig för att krypa ner i sängen.
image47
Kanske blir något avsnitt av frech prince sen innan jag somnar.

Måste vara ordenligt utvilad inför träningen imorgon om man ska vara med på tv. inte för att jag minns vilken kanal det var eller om den ens är stor. vore coolt om det är någon vi har här på rummet så man kan se sen.. =)


God natt när ni väl kommer så långt


Kommentarer
Postat av: Sofia

Spela in!!! vill se er på tv!! lycka till =)

2007-11-08 @ 20:34:19
URL: http://fiamaria.blogg.se
Postat av: malin

det där ansiktsvattnet använder jag med =)

2007-11-09 @ 10:55:59
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0