Mindre lyckat

När jag höll på att kasta mig runt på träningen så tog jag emot mig alldeles för stelt med armarna så nu har jag jätte ont i nacken... Tyck synd om mig!  =)

Så när jag kom tillbaka hit till rummet började jag med att ligga helt still i sängen i tre timmar. Men nu har jag tröttnat på det och satte mig här. Kollade runt på bloggar för att hitta någon intressat som jag kan börja läsa, hittade tyvärr ingen ny men kollade igenom dom gammla favoriterna, som tyvärr bara är 4st.

Zacke gick precis iväg för kvällsträning men det blir inge sånt för min del. Har istället målat naglarna och funderar på att ta en varm dusch med tända ljus. Skulle gärna vilja ha massa tjejtidningar att läsa, doftljus, ansiktsmask och annat mysigt man kan roa sig med nu när jag inte kan träna, då kommer tjejen i mig fram. men tydligen händer det alldeles för sällan för något sånt har jag inte på rummet. Får nöja mig med mina IKEA ljus och baby tvål... Känns trist och mindre lyxigt. Men jag har fina naglar nu i alla fal. haha

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackare då... klanta till de =) hehe... Inge bra me massa tjejtidningar.... får en bara på shoppinghumör = inga pengar till julklappar =( har du köpt nån julklapp till mig då? man vet ju aldrig vad som kan komma härifrån....

2007-11-30 @ 13:10:32
URL: http://fiamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0