Minneskort

Märkte att 1G försvinner väldigt fort när jag vill filma lite från tävlingen.
Idag ville jag köpa mer minne till kameran men orkade inte med kineserna och deras marknader.

Så nu hade jag en himmlans tur när vi gick och skulle köpa refill till zackes telefon, dom hade nämligen minneskort där också såg jag. Det var på skolan och bara 5min promenad bort, plus att jag slapp deras hämska marknader när dom säger höga priser bara för att jag är vit. Grrr
image113
Dom hade också bara 1G på minneskorten men det gör ju inget bara jag får mer, kan faktiskt byta kort när det ena är fullt. =)
Blev lite arg först för det stod "spärrat kort" när jag startade kameran med det nya kortet i. Ingen fara dock det var bara en liten spak på kortet som jag skulle trycka upp så var problemet löst.  =)

Väldans tur att jag är så teknisk..hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0