Nyss hemkommen.

Först åkte vi till Lush och åt varsin sallad och jag tog french toast också, eller det namn som jag kände till förut, fattiga riddare. Men det var inte så jätte toppen, fattar faktiskt inte varför alla tycker att lush är så jätte bra. Nä blir inte det fler gånger...

Sen iväg till marknaden för att kolla på kläder, hittade inte någon grå snygg jacka som jag ville ha, det enda som liknar pyttelite det på bilderna som jag leta efter är en svart väska, men den var inte särskillt lik heller. Den jag hittade köpte jag nämligen i en sport affär. =)

Blev ett par lite varmare skor och så några kallingar att träna i. Helt klart bästa träningsunderkläderna!!

Nä äta lite McDonaldsmat som vi tog med hem sen kan jag ta bilder på skorna och väskan och lägga upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0