Planer

Idag sov vi väldigt länge igen, måste vara trötta. Vaknade inte försen strax efter 10.

Sitter nu och äter en nutrilett till frukost medans jag kollar runt på folks bloggar vilka uppdateringar ni gjorde mendans jag låg och sov.

Sen är det tänkt att jag och Zacke ska gå bort till hallen och röra lite på oss. Båda behöver gå igenom våra svärdformer eftersom vi har hittat på nya rörelser i dom och det vore även bra att köra kondition och stretcha.

Så fort jag skriver om träningen så vill jag skriva LITE ihop med allt vi gör. Köra lite kondition, stretcha lite, fysa lite. Undrar varför, nu märkte jag det och fick ta bort en massa LITE. Vill väl inte skriva att jag ska träna jätte hårt och jätte bra om jag inte ens vet hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0