Shopping och sushi

Åkte iväg till wudaokou med en liten lista på saker jag behövde//ville ha.

Skärp
Väska
Stövlar
True Match
Bronze puder

Men innan det var shoping time så var jag tvungen att äta lite super god sushi, som dessutom gör att man inte känner sig tjock hur mycket jag än äter av det. =)
image86  image87
Eftersom jag var där själv fick jag sitta i "baren" framme vid kocken. Så nu har jag titta nogrant och har säkert blivit sushi proffs, såg hur lätt ut som hellst. Var inte riktigt lika lätt när jag gjorde det förut, men nu har jag det nog. =)
Dom la inte upp det riktigt lika fint på tallriken som sist då jag fick ett blad som det låg på, men det var ändå lika gott.

Sen var det shopping dags!!
Först hittade jag lite skärp och nagelack i en tjej affär som hade lite av allt möjligt små plock som tjejer gillar.
I en annan affär som hade kläder, väskor och skor hittade jag ett par jätta snygga stövlar, tänkte köpa bruna för alla andra stövlar jag har är svarta, men bruna fanns inte i st 37. Så det blev svarta ändå..hihi, jag har ju ändå inga svarta här borta så då gör det inte så mycket =) Dom passade jätte bra ihop med mina stuprörs-jeans
image88
True Match som jag köpte var den näst ljusaste, tyckte den såg ganska mörk ut men den ljusaste var nästan kritvit. Bronze powder var helt omöjligt att hitta, däremot så kunde jag köpa white powder om jag hade lust...Nej tack! Visade sig när jag kom hem och provade min true match ordentligt att den blir jätte bra som bronz puder hahaha. Kanske får testa att köpa den kritvita ändå.

Hittade även en uderklädes/ pyjamas affär som jag tittade in i och fann något litet att sätta på mig på älsklings födelsedag. Den var jätte fin tyckte jag och kunde bara inte låta bli!!!
image90
Ryggen är helt öppen ända ner till svanken förutom några små band. Men mest gillade jag alla små blommor och att den var sned nertill.


Sönt att höra att ni inte glömmer mössa när ni går ut!!! Kollade lite på mössor att ha när man inte vill att frisyren ska bli helt platt men hittade ingen jag blev helt nöjd med, får leta vidare.


Kommentarer
Postat av: Gratisälskaren

Åh, vad sugen jag blev på sushi.

2007-11-11 @ 14:03:21
URL: http://gratisgott.blogg.se
Postat av: naaz

ååh sushi är jag bara det bästa som finns eller hur ? :D

2007-11-11 @ 15:23:39
URL: http://nanaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0