Träningsmorgon

Så har träningsveckan börjat igen. Sitter här och funderar över vad jag sak äta till frukost. Har inte så mycket på rummet. KOmmer förmodligen bli lite av en Nutrilett brownie. Tycker dom är riktigt goda och eftersom det är en måltidsersättning så kan dom inte vara så onyttiga heller. Vi köpte med oss en massa sånna när vi åkte hit i början av september, sen skickade Zackes mamma några fler så vi skulle klara oss..=)

Vill använda mina nya fina skor idag men man kan inte hoppa runt och köra wushu i klackskor...det funkar inte.
Idag tror jag att Danne och Ted(två från landslaget) också kommer komma och träna med oss, det var i alla fall vad dom sa igår. Vi får se hur det blir med den saken, om dom orkar ta sig upp..haha

Ok, ska gå om ca tio min så nu måste jag äta och göra mig iordning, vilket betyder klä sig och kladda på lite maskara. =) Ska börja använda min Lancome hypnose maskara mer, fransarna blir mycket snyggare och den håller bättre än Maybellines Unstoppable som jag tycker blir lite mer åt det gråa hållet efter halva dan.

Batterina är död på kameran igen, den slukar batteri. Måste köpa nya innan det blir fler bilder här.

Kommentarer
Postat av: angelica

ha en super bra dag=)

2007-11-12 @ 06:12:25
URL: http://angelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0