TV

Zacke är tillbaka från sjukan och hans hjärta var bra.. Skönt att höra. Dessvärre var blodtrycket lite väl högt. Men dom gjorde om det en gång till och då var det mycket mindre.
Pulsen låg på 56 i alla fall så lugn är han, men det har jag alltid vetat. =)

Nyss ringde telefonen. Shit tänker jag, det kommer vara nån som prata kinesiska.
Det var kontoret så efter att han visste att det var jag så började han prata engelska med mig..skönt.
Han sa att det skulle komma ett tv team till vår träning imorogn bitti för att filma utlänningar som tränar wushu i Kina, var nånting inför VM som kommer att vara om en vecka. OK inga problem säger jag..

åå nu ringer det igen.
........
SHIT!!!! Dom kommer och vill intervjuva mig....varför mig?? Gaaa dom kommer till vårt rum om en halvtimme.. hjälp vad ska jag ha på mig.. ska jag sminka mig...aaa måste städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0