Uppdatering

Eftersom det lätt blir att jag inte har något att göra här borta, då jag är för seg i kroppen efter all träning för att gå ut och shoppa eller gör någon sightseeing, så måste jag hitta på något annat kul.

Senast var det träningens hemsida som jag höll på med, men när jag blev klar för nån dag sen så blev det åter jätte tråkigt att vara på rummet. Köpte ju en kamera och har haft lite skoj med den, men nu är det den här sidans tur att få en makeover.
Sitter än så länge mest bara och planerar och små fixar för att kunna göra det ganska snabbt sen när jag väl börjar, vill helst inte ha en halvfärdig sida för en längre stund. Är ju inte så roligt för er att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0