Vår

Hittade in till en sida som skrevs av en som var utbytes lärare i tre månader och hade bara en månad kvar tills det var dags att åka hem till sverige. klokatankar.blogg.se

Men jag kom och tänka på sverige och vad man saknar mest..
Självklart naturen, här borta kan det vara någon dag ibland då man känner den här "årstids känslan" som kommer av hur det luktar ute, och hur det ser ut. Längtar efter den svenska våren som faktiskt var länge sen jag kände. Var någon dag innan jag åkte hit sist som jag fick vara med som svensk vår och det var så härligt!!
image148

Å så folket såklart, att få lära ut wushu igen. Det var ganska roligt och jag vill så gärna att dom ska bli bra!!


Kommentarer
Postat av: Peter A

Hej Cecilia, hittade tillbaka till din blogg! Intressant att läsa lite om livet där du är. Lustigt - två svenskar på varsin tredjedel av jordklotet från hemlandet läser varandras bloggar ... du kan iaf vara glad att du har din älskling hos dig. Min blogg är klokatankar.blogg.se /Peter

2007-11-18 @ 05:08:16
URL: http://klokatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0