vilket skämt

Det kunde knappast räknas som tävling. Mattan var för liten och helt sönderklippt, "dommarna" var skollaget från vår skola, folk körde nunchaku, som defenetivt inte är ett wushu vapen och det var allmänt värdelöst.

Först hade jag tänkt att gör om hela min form när jag såg hur mattan såg ut eftersom inget gick att köra. Men det gick inget vidare så istället blev det till att ta mini steg och vid ett ställe när jag skulle ta två steg till fast redan var framme vid kanten så gjorde jag bara mitt hopp på stället..hahaha.

Det var helt sjukt!

Alla halkade för mattan var så hal och gled runt på underlaget, det gick inte att ta sats in i hoppsparkarna, men både jag och Zacke vann våra grenar trots värdelösa insatser, haha. Så inget jag är stolt över men vi fick varsitt diplom där det stod att vi kom etta.

Usch vad jag skämdes efter att jag hade kört.
Visst ja, när jag gick in och skulle börja min form hör jag någon i publiken skrika på blandad kinesiska och engelska "Du vacker!" Jag skrattar och börjar köra..haha å så höll ja på att sparka en av dommarna för att det var för litet.. hihi men det var ingen fara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0