äntligen

Vårt internet har inte fungerat på några dagar. och oftast när det väl fungerar så brukar det mest vara på Zackes dator. För ungefär 3 veckor sen var det två kineser som kom och ville filma lite på vår träning, jag vägrade vara med, å nu e Zacke å Kaan med på en storbildsskärm som sitter på taket utanför kafeterian... hahaha Kaan vart helt förstörd när han fick veta det, det var jätte roligt tyckte jag!
Idag är det svärdform och jag har en hel form nu. Zacke har kommit på det mesta för när jag kom på nått så ville han bara ändra på det, jag är väl inte så van med svärd för att komma på nått som var tillräckligt bra. Men lite av mitt fick jag behålla, nästan en hel del.
Nu är det dags att sätta i linserna och knata iväg till träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0