Blir så glad

Fortarande lov vilket är väldigt segt men idag var jag ute och sprang lite imorse sen gick jag till hallen och stretchade så kollade på skollaget. Dom hade ingen tränare så dom körde inte så jätte bra.
Å nu på kvällen gick vi dit igen för att träna lite. Började med fjäderboll, jag, Zacke och Jacob vilket team det var riktigt skoj och gick ganska bra. Eller tjaa vi vart ju iaf varma..hehe.
Sen började vi hoppa på en gång å jag satte twistar och hjulningar, vissa riktigt bra oxå. Å så snurrade jag över 540 tornadon å när jag försökte landa 540 mabu så landade jag iaf ståendes 540..missade det där med att böja på benen men jag stod kvar iaf.   
Oj vad tråkigt det här måste vara att läsa för folk som inte tränar wushu.. =) Men ni kanske kan fatta att jag är riktigt glad i alla fall för det är faktiskt ganska svåra saker jag äntligen lär mig.
Å så är det en annan sak som gör mig glad men det tänker jag inte skriva om än, utifall att det inte händer. Alldeles för ofta som jag berättar om planer å så blir dom inte av. Men jag tror att det här kommer att hända på riktigt... JIPPI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0