Facebook

Igår kväll skaffade jag facebook. Det är lite lunar känsla över det men man kan inte ändra sin sida så mycket. Å iblan när jag trodde att jag bara skulle kolla nått som fanns inne på nån annans sida så skaffar man det till sin egen sida oxå. Så nu har jag nån fighter som aldrig kommer att användas så den får jag väl ta bort sen.
Gou Xiong kom aldrig till träningen idag så vi körde lite fys istället...blev helt slut så det finns en liten risk att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Men allt som allt så var det ingen bra träningsdag. Hoppas det blir bättre imorgon.
Snart ska vi åka till wu dao kou och köpa subway och lite dvd.er så kan jag kolla på Ghost Whisperer säsong två....yeay..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0