funbeat

Förra veckan skaffade jag ännu en sak för att ha nått att göra på internet, Funbeat. Det var David som sa att jag borde skaffa det. De e nån träningsdagbok som man fyller i för att se vad man har gjort antar jag.. har iofs bara fyllt i det en gång. Men det är ju lov så då räknas det knappt som "riktig" träning när man tränar. Men jag får väl ta och fylla i lite där då och då så han inte blir ledsen... Fast å andra sidan, fyller jag i allt så blir han väl ledsen för att jag kommer komma ikapp honom på träningstimmar, men så e det när man jobbar.
Idag var jag ovanligt vig i splitten nu på kvällen när jag stretchade. Det var ju långt ifrån bra men betydligt mycket bättre.. =)  Så imorgon kommer jag ha grymt mycket stretchingsvärk kan man ju tänka sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0