jävla häst

För någon dag sen.. kanske var igår, har inte så bra koll...skaffade jag mig ett antivirus program eftersom jag har tagit bort allt jag hade på datorn för att bli av med ett virus, och känner inte för att få ett nytt igen..
Så idag när jag hoppade runt på internet för att jag hade tråkigt kommer det upp ett meddelande.... Att jag har fått en tojansk häst...grrr..
Men lycklig och tacksam över att nyss ha skaffat mitt anti virus/spion och allt möjligt anti program så trycker jag på "Ta Bort". Då ett nytt litet meddelande ploppar upp. "filen har bytt namn och kunde inte tas bort".. En smart liten häst alltså..
Kör en genomsökning av datorn för att se om han kan hitta den på nytt och visst hittar han den..jag vet precis vart den ligger men ännu ett av dess älskvärda meddelande kommer upp för att säga "filen kan inte öppnas för en genomsökning"....
Jaja förmodligen ligger det en häst här inne i denna lilla bärbara datorn någonstans väldigt ihoppackad, bara att hoppas han inte får för sig att göra en massa dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0