Långt kvar till pilot. =)

Fick en rolig länk av mamma...eller rolig och rolig men defenetivt beroendeframkallande..
http://www.forarforeningen.com/MultitaskingTest.htm
Jag har en bra bit kvar till att kunna ansöka som pilot, men efter ett x-antal försök så har jag iaf kommit upp i 23,3 sek mitt nästa mål är 25 sek svårt svårt.

Fick förslag på tjejkväll när jag kommer hem, kollade igenom en till tjejtidning och önskade att jag hade massa bra produkter och ett eget hemma spa...sen drog jag på mig träningskläderna och gick iväg för att bli svettig istället för härligt fräsh....=)

Dom flesta andra i träningsgruppen vart smittade av slappsjukan nu när det är lov och orkar inte alls ta sig ut och göra nått som kan räknas till träning.. Men jag, Zacke och Mange ska snart tillbaka till hallen för ett till pass...Ååå jag vill bli bra ju!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0