Måndag morgon

Så är den redan här, men eftersom vi tyvärr har lov så gick jag inte upp försen halv nio, för en kvart sen.
Funderar på om man ska gå till affärn och köpa yoghurt så man kan äta frukost. Men ska jag vara helt ärlig så tror jag inte att det kommer att hända.
Igår kväll gick jag med i facebook för Sandra sa att det var nått man borde vara med i....Men det verkade inte så jätte kul, man hade en jätte ful sida och när man kollade runt på andras sidor såg det mest rörit ut. Men det är iaf nått man kan syssla med på kvällarna när jag ändå bara brukar sitta och undra vad man ska göra (efter att jag redan skrivit klart här) Kanske blir roligare när man kommer igång lite mer, hittade ju några av mina gammla klasskompisar från 7.an-9.an där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0