Massage

Har precis övat lite massage på Zacke. Jag tänkte göra en halvkroppsbehandling på 45min men den tog 50. Tycker det är ok ändå eftersom jag tänkte ändå ha 60min till alla 45 minuters behandlingar. Första gången folk kommer måste jag ju göra en kroppsanalys så då tar ju den ett tag å sen dom andra gångerna så behövs nog ändå tiden för att jag ska fylla i papper och att inte kunden ska behöva gå upp på en gång efter behandlingen. Dom kanske vill ligga en stund och slappna av.
Jätte bra att ha Zacke så man kan fråga lite om vilket som är bäst. Bara liggandes på mage och köra lite mer axlar och nacke och avsluta med händerna eller om dom ska behöva vända på sig och få en liten ansikts massage i slutet. Den här gången körde vi det sistnämnda och nästa gång ska vi testa det första så får vi se vilket han tyckte bäst om.
Nu försöker jag komma på vad man ska ha för små detaljer för att skapa lyx känsla.... Några bra tips som jag kanske missat?
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0