Perfekt

Egentligen ska jag väl inte behöva beskriva dagen mer än så..Perfekt..Men det är ju inte säkert att alla vet vad som perfekt dag innebär så här har ni det.
Vaknar 06.30 av sig själv och är pigg, (Zacke är redan vaken och sitter vid datorn alltid lika snygg) ligger kvar i sängen och myser tills klockan är 7 då jag går upp och äter frukost och gör mig i ordning i lungt tempo. Ingen stress för att man ville ligga kvar och dra sig i sängen tills kvart i åtta.
Går till träningen, det regnar ute men det är bara uppfriskande! springer i 10min för att vara varm och kunna stretcha. resten av träningen flyter på...
Hummm..börjar tänka medans jag skriver....skumt, egentligt gick det ju faktiskt inte riktigt bra på träningen, jag klarade ju inte hoppen som jag ville klara..
Så det som gjort dagen perfekt är väl bara mitt humör. Jag vaknade lycklig och pigg och känner hela dagen att bakom molnen skiner solen som aldrig förr....

Sen de dagar man vaknar irriterad och inte vill gå upp så spelar det ingen roll hur mycket solen skiner den är ändå bara alldeles för ljus och jobbigt varm. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0