Ser du stjärnan....

Kan du tänka dig men det gör jag faktiskt!
Det har blivit så mycket bättre luft här sen vi var här för första gången för....ööö...?3?..år sen. Då kunde man ibland se den starkaste stjärnan och nu kan vi se en massa...

Nyligen var jag och Zacke ut och skulle köpa två tröjor som vi hade beställt igår. Men min hade dom inte å sa att dom inte kunde ta in...en dålig affär som inte brukar kunna ta in nått så jag vart jätte glad när dom sa att dom kunde ta in min tröja, vilken dom ändå inte kunde. Å Zackes tröja var för liten, som det mesta är för honom, men dom skulle ta in en ännu större tills imorgon, så jag hoppas att den passar.
Men jag hittade tre T-ku, en tjock och mysig tröja och en tunn långärmad. Så jag vart glad tillslut iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0