uppvisning.

Imorse var det kort pass. Vi slutade halv tio för lärarna skulle på möte men hon sa åt oss att fortsätta köra lite till så vi fortsatte till halv elva då hon kom tillbaka för att säga till mig och Zacke att vi skulle vara med på en uppvisning en halvtimme senare...Jag skulle köra en halv handform och Zacke skulle köra hela sin svärdform. OJ oj oj vad nervös jag blev.
Men det gick väl ganska bra förutom att jag alltid tar det lugnare när jag inte vill göra bort mig, och efteråt blir jag irriterad över att jag inte kört hårdare. Men jag behöver bara bli mer van tror jag, å tänka att jag ska visa dom att jag e bra istället för att oroa mig för att tappa balansen om jag kör hårt.
Ja men det var roligt att tränarn ville att vi skulle vara med, det var en uppvisning för några skolinspektörer som var här för att kolla hur bra skolan är. Fast pinsamt att vi inte visste om det tidigare, för vi kom precis från träningen i svettiga kläder och alla andra hade tävlingsdräckter.... hahaha sen var det gruppfoto..
Nä dags att gå och träna igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0