Duktiga kineser!

Dom är inte så jätte bra på att lyckas med saker men efter två veckor så har vi äntligen internet. =)
För det första så funkade inte kontakten i vårat rum och det hade dom jätte svårt att fatta, sen sa dom att vi hade använt internet för mycket att det var därför det inte funkade trots att vår kontakt hade vart trasig helatiden...smarta.
När dom väl hade fixat kontakten och det ändå inte funkade och vi gick dit för 4.e gången så insåg dom att dom hade gett ut användarnamnet och lösenordet till två olika. Så idag fick vi nytt och det funkar faktiskt!!!

Igår hade vi vårt första privata pass med Yin Guo Xiong (Peter). Han har lagt av att träna själv nu men han är fortfarande coolast bara han går igenom lite och visar hur man ska göra. Önskar att jag också kunde vara så..
Det går rykten om att tjejer inte så få köra bredsvärd och stav på tävlingar och att killar inte ska få köra raksvärd eller spjut, vi får se hur det blir med den saken. Men jag ska iaf träna både bredsvärd och raksvärd nu för säkerhets skull. Tjockis tränarn tyckte inte att jag skulle köra bredsvärd för att jag är för lång och smal för det men jag lyssnar inte så mycket på vad hon tycker för jag behöver powern man får av att köra bredsvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0