Lov med riskokare

Måndag till och med onsdag är det lov från morgonträningen. Vet inte riktigt säkert men jag tror att det är för att det är mitten av hösten. Det var iaf en dag nyss då alla vart tvingade att äta månkakor bara för att det var "mitt på hösten dagen".

Kollade nyss i en av mina tjejtidningar och blev som vanligt på humör för att göra någonting åt utseendet som jag bryr mig alldeles för lite om. Så jag ville gå och köpa ansiktskräm och makeup remover. Men det är lättare sagt än gjort här i kina där alla e besatta av att bli vita och i stort sett alla skönhetsprodukter står det "whitning" på. Så det slutade med Lóréal happyderm både ansiktskräm och rengöringsskum. Makeup borttagning tror jag inte att dom vet vad det är.
Men jag hittade en riskokare iaf så nu kan vi koka pasta för fullt hela lovet.

Zacke kollar på någon dålig krigsfilm som verkar alldeles för seg för mig...Bla bla bla helatiden. Så jag ska nog kolla i en till tjejtidning och önska att jag hade ork och tillfällen för att göra sig snygg ibland och inte bara gå fram och tillbaka till träningen i mjukisbyxor.

I och för sig så stortrivs jag med det och försöker ha på mig en snygg träningsvänlig tröja då o då och vattenfast maskara.... Vilken å andra sidan blir svår att tvätta bort på kvällen utan rätt produkter.


Kommentarer
Postat av: Fia

Du får komma hem snart så kan vi ha tjejdag/kväll med allt va de innebär.... Zacke kan ha krigsfilmsmaraton me Daniel....
Hälsa =)

2007-10-01 @ 20:15:28
Postat av: Jenny

Hehe det är inte lätt att hitta det man vill ha där borta, men du vit är ju rätt ok iaf, behöver man inte känna sig så blek, man är ju poppis där borta, bara njuta =) håller med fia om tjejkväll =) kram

2007-10-01 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0