mmmmums

Sitter och äter yogurt med valnötter och russin i, riktigt gott faktiskt.

Morgon passet var blä och jag börjar tröttna på våran tränare som inte rättar nått. ibland säger hon att man gör fel men säger inte hur ,man ska göra för att det ska bli rätt. OM det är något lätt fel som att någon inte kan en rörelse så visar hon ju hur det ska vara men som mig och Zacke om vi inte klarar att landa i mabo i ett hopp så berättar hon inte vad vi måste tänka på för att klara det.
Men som tur e så har jag och Zacke Guo Xiong som tränar oss tre dagar i veckan och han rättar alla små detaljer och berättar vad man måste tänka på. Går mycket bättre på hans lektioner! Å han är mycket mer positiv så då blir vi glada och det går bättre för det oxå.

Om en timme ska vi träna lite själva för idag är det inget pass med "Peter".
då ska jag öva mer på mina twistar.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2007-09-27 @ 06:13:48
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0