Bara att kämpa

Ok det kanske är en liten skillnad på mig och dom andra ändå, för nu sitter jag här i en tröja som man verkligen kan vrida svetten ur. Så det känns lite bättre för stunden även om jag vet att till kvällen kommer jag ha den där känslan igen av att jag aldrig tränar. Så efter min intervju jag ska på så får jag väl se til att träna lite igen, om jag fortsätter hela dagen så borde ju inte ens jag tycka att jag har tränat dåligt. =)
Men det som är bra när jag får den här knslan av att aldrig träna är ju att jag varje gång tränar extra hårt då.

Nu ska jag äta lite lunch och så får jag väl ta en proteindrink så jag slipper det där protein problemet. Undrar vad Zacke skulle tycka om jag säger att vi ska gå över till att bara äta kall mat och sallad tills det är höst och svalt igen. Tror faktiskt inte att det skulle vara någon hit.
image268
Har även fått veta nu att minst en tjej kommer ställa upp på SM sen pratades det om att det även var några tjejer från nån stockholms klubb som skulle tävla. Så kanske kommer det bli en tjejgren den här gången. MER WUSHU TJEJER!! =) Bäst att börja träna hårdare inför tävlingen och gå ut lite i parken och köra så det inte är lika jobbigt att köra inför folk sen. Men ändå är det så stor skillnad att köra inför folk som tittar i parken och att stå på en tävlingsmatta. Skumt, och mindre bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0