Bättre och bättre.

Precis som utlovat blev det ett ordentligt benpass på träningen igår med 100 upphopp, två varv grodhopp och 50 benböj. Såg inte ut som om dom skulle klara så mycket mer då det blev mer och mer fusk i teknikerna för att orka köra det vi gjorde.

Nästa gång får det bli överkroppar som ska tränas! Får se om det bli nu på lördag eller om det blir nästa vecka, det beror på hur många som kommer i helgen. Men jag skulle tro att det blir tisdagar som kommer bli fys dagar. Vill dom ha roligt och lära sig mer tekniker får dom ta sig till träningen på helgerna också. =)

Katten har lyckats gjort mig galen ännu en natt. Jag är mitt uppe i en jätte bra dröm som precis var på väg att bli intressant när hon kommer och väcker mig!!! *arg* Jag höll ju på att spöa skiten ur någon, vet att jag hade vunnit fighten eftersom den utspelade sig i mitt huvud och där är jag riktigt grym =P Hade bara vart roligt att få se hur jag gjorde. Men jag fick en ny fight när jag somnade om, fast då med svärd så den var inte riktigt lika kul.

Idag är det i alla fall dags att köra ben igen för min och Zackes del så vi ska ut till nibble och träna med skivstången, djupa benböj med träningsvärk, kommer gå SÅ bra. Sen är det avancerade ikväll så då det blir mycket hopp träning. Igår när vi var ute vid Hållsta för backträning med Ove och Christoffer från avancerade så bestämde vi oss för att tills den 20/4 ska vi orka att springa hela vägen upp. Gäller ju inte Zacke som redan klarar det, men för oss andra lite svagare =)

"Ingen är så dålig att den inte kan bli bättre, och ingen är så bra att den inte behöver bättra sig." Så nu ska jag ta mig ut och bättra mig lite med hjälp av löpning. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0