blodig uppvärmning

Ska nog inte bli så mycket mer fotboll på träningen som uppvärmning. Inte ens för dom avancerade, inte för att dom inte värmer upp ordentlig utan mer för att dom har mindre bra koll. Jag har jämt 3-4 nya blåmärken efter varje gång vi kör fotboll och nu senast fick Zacke ett knä i ansiktet så läppen sprack. Men jag borde väl inte skriva alla elaka tankar jag har i huvudet just nu. Får nöja mig med att skriva att vi nog kommer gå över till handboll, och påminna dom om att det bara är uppvärmning och inte någon viktig match. =)
Har även gett dom sin andra "läxa" tills i söndags skulle dom köra 100 svärdrörelser och nu till på onsdag ska dom ha kört ett 100pass alltså 100 vader, benböj, armhävningar, rygglyft och sit ups. Mer läxa kommer det bli för nu vill vi se förbättringar. =)

Har träningsvärk i benen och bestämt mig för att när den har lagt sig så ska jag börja köra djupa benböj med 80kg, måste ju öka om man ska bli bättre för nu har jag tröttnat på att 70kg känns tungt. Ska som minst klara ner till figur 4 med 80 kg, 8 rep.
image266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0