En spark i baken

En bra sak med Gnesta har i alla fall vart solens närvaro. Vilket ger ett tydligt spår i min blogg, eller snarare inget spår alls. Jag ligger ute på balkongen hela dagarna solar med näsan gömd i en bok, som alla andra somrar alltså.

Tyvärr så försvinner även lusten att äta i takt med att värmen ökar. Något som inte är särskillt bra för träningen, igår insåg jag vid 16 tiden att jag inte hade ätit något sen frukosten, och ändå var det svårt att vilja äta. Men jag fick i alla fall i mig en sallad och sen på kvällen när det var svalare så kunde jag äta igen. Imorse fick jag tvinga i mig den vanliga gröten sen får jag se till att äta något snart igen så jag orkar träna. Det är synd att det där proteinet måste in också annars hade jag gärna levt på sallad, bär och frukt hela sommarhalvåret. =)

Nu börjar det tyvärr kännas som om jag inte tränar något längre, men jag vet inte vad jag kan göra för att få det att kännas bättre. Hjälper ju inte om jag kör styrka ofta, det hör tydligen inte till riktig träning i mitt huvud. Måste ut och springa och köra mer wushu, synd bara att jag känner mig så lat. Att det ska vara så svårt att göra det jag vet att jag MÅSTE göra. Sitter här hemma...Jag borde träna, jag borde gå ut och springa, jag borde ta morgonpromenader varje dag....osv går det det runt i mitt huvud, men så tar jag av mig kläderna och sätter mig i en fotölj på balkongen. Hahaha, Jag är inget bättre än alla andra latmaskar.
image267
Nä upp och hoppa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0