Galen katt

Sådär ja äntligen kom jag in på min blogg igen. Dom har tydligen bytt server.

Men deppandet varade bara en liten stund, på kvällen bastade vi och hade det mysigt sen vågade jag mig på att titta på inspelningen. Så ju inte riktigt så hämskt ut som jag trodde det skulle göra. Såg ju självklart att mina missar men det jag kom ihåg rätt såg väl till och med helt ok ut. =)

Felet jag har när det kommer till tävling är att jag bli nervös och får hjärnsläpp, måste bli mer van med att köra inför folk. Gillar inte det allt för mycket eftersom jag jämt tränar med Zacke och han ligger ganska mycket högre än mig i nivå. Då är det inte riktigt lika skoj att bli jämförd med han. Men men bara att komma över, jag är ju bra för att vara tjej. =P

I söndags blev det i alla fall ett jätte bra benpass och jag har väldigt stela lår nu, kan faktiskt inte ens spänna dom ordentligt än. Så har vi utlovat ett bra benpass på träningen ikväll också så nybörjarna ska få lite ont. Men då blir det till att stå brevid och säga vad dom ska göra för jag klarar nog inte ett till så tätt inpå.

Katten vi har hos oss blir bara allt mer psyko. Tror hon är kåt och saknar sin pojkvän för hon går runt och skriker för fullt. Så kommer hon och lägger sig i mitt knä. Vi gosar en massa men när jag ska lyfta bort henne börjar hon fräsa och river mig. Sjuka j*vla katt!! När jag ska sova har hon fått för sig att det är jätte mysigt att ligga på min hals eller försöka ta sig in under täcket, och självklart ska hon slicka mig i ansiktet helatiden också. Titta man ser ju att hon är helt galen =) Aja hon är väl ganska söt när hon ligger still och är tyst!! Men jag vill ändå inte ha kvar henne länge till. Skönt att jag åker iväg i nästan en vecka snart.
image265

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!! och kommer från en modebutik.

2008-04-01 @ 14:00:24
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0