Musiken hjälper

Nyligen hemkommen efter dagens första träningspass, idag var det svärdet som åkte fram för att öva på den formen. Tyvärr tappade jag bort mig när jag gjorde helform, något som INTE får hända. Tror jag ska låta det gå ut över nybörjarna ikväll på deras pass. Haha
Nä då jag är faktiskt på bra humör idag för träningen gick fint i övrigt. Så dom kanske ska få köra lite akrobatik ikväll, vill säga om jag är på lika bra humör efter nästa träningspass. =)

Det är lite synd att man inte kan tävla med hörlurar, det skulle nog hjälpa mig ganska mycket om jag kunde lyssna på musik och lossas att jag bara hade en helt vanlig träning. Men tävlingen som kommer är ju i västerås hallen, där vi har vart ett x antal gånger nu så det börjar nästan kännas som nått träningsläger dit vi alla åker några gånger om året för att träna tillsammans. Lite roligt med att wushu är en sån liten sport, alla känner alla i stort sett.

Kanske ska ha ett träningsläger här i Gnesta i sommar och bjuda in en massa klubbar för att träna ihop...vore väl inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Om det inte vore för att min s.k. sambo har stulit min bil, så hade jag kommit på dagens träning. :(

Jag har istället kört intervallträning här hemma, jagandes katterna! >:)

2008-04-29 @ 18:30:16
URL: http://www.cyberdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0