OJ

AJ AJ AJ!!! Nä men så farligt är det inte. ÄN! Nu känner jag mest hur musklerna stelnar till mer och mer och är något ömma. Orsak, vi var uppe i stan och tränade, jag övade på twistarna då jag på den ena stannade upp helt i luften, vågrät position med ryggen ner mot marken. Oj, får jag fram och rasar mot marken. Haha landar först på rumpan och hinner tänka, shit det här kommer snärta till i nacken, vilket det gör strax efter. Kände att det kanske inte var det bästa jag kunde ha gjort, men man kan ju inte ge upp för det. =) Några försök senare och twisten var betydligt bättre. Mycket glad att jag var på en wushu matta och inte på ett hårt golv som sist jag testade.
Nu försöker jag hålla mig så still som möjligt vilket jag nog måste göra imorgon också så kan jag börja mjuka upp musklerna sen igen.

Zacke är det ännu värre med. Han var lite sjuk innan han började träna. Vilket leder till att man skadar sig lättare, och han sträckte vänster ljumske. Igår skadade han hälen som gjorde synligt ont på träningen även om han försöker bita ihop så är det svårt att missa när han haltar fram så fort det inte är hans tur att köra. Sen började han kallsvettas, fick hög puls och röda ögon under träningen, då var det bara att ge upp och sätta sig och vila. =) Tror han är ganska sjuk imorgon. Men n ligger han i badet med en stor kopp grönt te och massa honung.

Men allt som allt är jag nöjd med min egen tränings insats, hoppas bara att jag kan röra på nacken imorgon =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0