Perfekt kväll

Denna morgon har solen gömts bakom ett lager moln så jag känner ingen större dragning bort från datorn =)

Men jag har haft en jätte härlig helg som avlutades helt perfekt då jag klev ut ur duschen igår kväll. Zacke hade tänt massa ljus i hela sovrummet så fick jag en helkropps massage. Jag är ganska säker på att jag har den bästa killen man kan hitta. =)
I lördags såg han även till att jag fick träningsvärk när vi var på gymmet och han aldrig lät mig sluta köra vader. Varje gång jag tyckte jag var klar så plockade han bort en vikt och sa att jag kunde köra en gång till. Även lite stolt över mig själv som klarade 50kg bänk igen, men det var verkligen precis att den kom upp. Zacke fick hjälpa till att hålla balansen på den för jag spände mig överallt, till och med ögonlocken knep jag ihop. =) Förhoppningsvis är det lättare nästa gång. haha

Idag är det vilodag och jag kommer förmodligen bara gå ut och spurta lite så imorgon vet jag någon som kommer vara lite irriterad och tycka att hon är jätte lat och aldrig tränar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0