Så bär det av mot Tyskland igen

Får man avliva någon annans katt medans dom är bortresta? Förmodligen inte, men igår hade jag väldigt stor lust att ge henne ett nackskott. Den katten lockar verkligen inte fram mina bästa sidor. Men nu sitter hon här bredvid mig och lossas vara jätte söt och gosig, kan hon ju glömma!! Hon är verkligen inte på min sida, inatt hade jag världens tråkigaste dröm om några politiker. Tror ni hon väcker mig då?? NEJ självklart inte, hon väntar tills den drömmen är slut och jag är mitt uppe i ett träningspass innan hon bestämmer sig för att Cissi inte ska sova nå mer.

Jaja idag åker jag ändå mot Tyskland. Om två timmar ska jag ta mig till södertälje där jag blir upphämtad av föräldrarna så ska vi åka ner med bil helavägen...jippi.. haha nä men jag planerar att ha med mig datorn så social behöver jag inte vara =P Första natten ska vi stanna någonstans nere i skåne om jag har fattat det hela rätt. Har faktiskt inte kollat hur vi ska ta oss ner, och jag bryr mig inte så mycket heller bara jag kommer fram och tillbaka.

I bilen får jag sitta och fundera ut något bra att säga, jag har tydligen fått äran att hålla tal på dopet. Det är ett tufft jobb det här att ha syster. Först skriva en dikt och ett tal till bröllopet och nu ett tal till dopet. Men hon ska nog få igen det en dag =)

Kameran kommer vara med i högsta hugg under helgen så får vi se om jag hittar någon uppkoppling så jag kan skriva något inlägg, förhoppningsvis utan att ha hela familjen hängandes över axeln. Någon wushu träning blir det inte men lite fys och kanske en och annan joggingrunda borde man få tid med. Kanske lyckas dra med Tessan (systern) ut och springa.

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-04-03 @ 10:31:51
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0