Attans

Igår försvann lusten totalt, skrev schemat och allt kändes bra. Men väl borta i lokalen så ville jag inte alls träna, försökte men det gick bara inte. Idag har jag inte heller någon lust och enligt schemat så ska jag iväg om en halvtimme för att köra grunder. Att det ska vara så jobbigt ibland att bara tänka på att jag ska iväg och sparka lite. Å som vanligt när jag inte vill träna är min enda tanke, "jag måste, jag måste, ja måste" vilket inte är särskillt inspererande. Måsten försöker jag ju jämt undvika ändå så det är nog nått av de sämsta jag kan tänka.

Ok rota fram någon bra film där dom tränar stenhårt för att bli bäst, å i filmerna blir dom ju självklart bäst också. Orättvist. =)
Men träningsmoralen går i alla fall upp i taket under en sån film. Kommer ju komma efter nån timme i schemat om jag ska kolla film först men bättre det än att jag inte tränar alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0