letar efter känslan

Bristen på inlägg är samma sak som brist på träning. Jag har nu kommit in i en konstig period och vet inte riktigt vad jag vill. Ena sekunden rycker det till i benen och jag känner 'shit jag måste träna', sen är det helt borta. Det känns bara så onödigt att vara ute och springa eller köra fys helatiden när jag ändå aldrig får träna på riktigt, wushu alltså.

Jag vill vara bra, jag gillar bara inte att behöva kämpa för det. Jag har ett mål men tror ändå inte att jag någonsin kommer kunna ta mig dit. Det är nog därför som jag ibland inte riktigt fattar vitsen med vad jag håller på med, jag har för längesen insett att min dröm aldrig kommer att komma.

Sen kommer stunderna som jag älskar, ALLT ÄR MÖJLIGT BARA JAG KÄMPAR TILLRÄCKLIGT HÅRT! Just nu längtar jag bara på att den känslan ska komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0