dåligt av mig

Nu känns det inte alls bra, det är inte lätt att jobba kvällar vilket betyder att jag måste träna själv på dagarna om jag ska kunna träna nått. Blir inte särskillt bra träning då. Lite fys eller kondition. Värdelöst. Eller ja ok då kanske inte värdelöst men ändå inte riktigt det jag behöver. Jag måste träna mycket mer tekniker, kan ju fortfarande inte twista för det har inte blivit mycket sån träning. SKIT SVERIGE! Men det är väl kanske dåligt att skylla på omständigheterna, visst skulle jag väl kunna gå iväg till lokalen och försöka på golvet, det gör ju bara så j*vla ont när man krashar fel att jag inte vill.
Men jag skulle ju ha kört mycket ute nu under sommaren, men så vart det sånna där dåliga ursäkter, jag har fel skor, gräset är för högt, jag är inte tillräckligt varm. Å vad jag hatar mina dåliga ursäkter.

Idag ska jag i alla fall gå bort och träna för nu är det inte särskillt lkänge kvar till em å om jag inte lär mig teknikerna så måste jag göra lättare tekniker vilket är lika med sämre poäng. SKIT.

Humm ok det här har jag för mig att skulle bli ett posetivt inlägg om att jag ska iväg och träna och hoppas på att det kommer gå bra. Men jag kom visst på andra tankar när jag väl började skriva. =)

Tack för pushningen från den anonyma vännen. Skulle behöva ha dig i ett hörn nu när jag tränar så kan du stå där och skrika Jiayou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0