bra träning med dåliga resultat =)

Sådär ja, känns mycket bättre nu efter att ha kört ett pass. Det gick väl inge vidare men vad kan man förvänta sig när man kör själv och inte har övat så mycket som jag behöver. Men på det imorgon igen och har jag tur så har jag kommit ett litet snäpp längre.
Högra baksidan har fortfarande inte läkt riktigt men bara jag tar det lugnt i början och kladdar på en massa med linnement så funkar det ganska bra. Sen blir det ju bara lätt stretch för högersidan efteråt. Å fortfarande kör jag mina 3 set med 30rep lätt träning av baksidan. Sen får det bli nålar när jag kommer till kina så blir det säkert bra i ett vips.

Twistarna gick ju mindre bra och höften är ganska öm efter krashlandningarna, ja filmade lite för att kunna se vad jag håller på med, men man kan knappt se vad det är jag försöker göra. Fast jag är faktiskt glad ändå, för jag har försökt så gott jag kunnat.

Nu ska jag sitta en stund och kolla wushu-klipp på nätet för att plugga in hur kineserna gör. Medans jag kollar lite på tv där de är nån pratshow om träning just nu, blir så trött på att så fort det handlar om träning så är det jämt "gå ner i vikt" teman. Gör såhär, å gör såhär. Jag vill se mer av "såhär tränar eliten". Carro, Holm, Phelps, Bolt, kan dom inte bara starta nån serie där dom följer en stjärna under varje program och visar hur dom tränar. Ta den bästa från en massa olika sporter och visa hur en typisk träningsvecka ser ut. Men förmodligen är väl inte det nått som intresserar tillräckligt många. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0