Yeay

På träningen idag blev jag riktigt glad, men så övade jag mer på twisten tills jag inte var särskillt glad längre. Det gick alltså inte särskillt bra med twisten. Men nu när det har gått en stund så tänker jag mer på det braiga igen. Det är nämligen ganska svårt att inte vara glad över det, jag satte två stycken tornado540 till mabu. Hur underbart som helst, ibland måste jag nog hålla med Zacke om att det är roligare att klara nånting som man har behövt träna en massa på för att lära sig istället för att klara det på första försöket.

F*an vad glad jag blev, men twist helvetet funkar fortfarande inte. Hanna och Hannes som kom och tränade idag fick i alla fall se hur svårt det är även för oss att lära oss nya saker, Cissi hoppar upp i luften sen pang ner i backen.. om och om igen tills hon tröttnar på att krasha och ger upp för dan.

Sjukt jobbigt var det oxå att ta in mattan i lokalen själv, å när jag väl hade lyckat släpa in den så kom jag på hur vi skulle göra för att det inte skulle vara så sjukt jobbigt. det underlättade i alla fall tills vi släpade ut den igen å då hade jag ju även hjälp av Zacke.

Imorgon blir det till att själv träna på förmiddan för sen jobbar jag 13-21. Förmodligen går det inte lika bra då man man kan ju alltid hoppas. Annars får jag försöka vara glad ändå.


Kommentarer
Postat av: Alexis

Bra jobbat! Själv övar jag fortfarande på att lyckas med en Mabu. :-p

2008-08-28 @ 23:09:46
URL: http://blog.cyberdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0